piątek, 1 czerwca 2012

Wiosenna wymianka recyklingowa

na forum wizaz.pl zorganizowana została recyklingowa wymianka. Polegała ona na tym, że do wykonania prezentów dla wylosowanej osoby można było użyć tylko tego co się miało w domu, nie wolno było niczego kupić, poza czymś słodkim.
Dla swojej wylosowani zrobiłam komódkę z pudełek po zapałkach, podkładkę z patyczków, które kupiłam daaaawno temu i osłonkę na doniczkę (ewentualnie przybornik) z puszki po tuńczyku i drewnianych klamerek. Do komódki włożyłam różne koraliki, guziczki, sznureczki i mulinę. Do paczuszki dołożyłam jeszcze trochę serwetek, bo moja wylosowanka zajmuje się m.in. decupagem. Nie zabrakło oczywiście słodkości i czegoś do ich popicia :D
 Zdjęcie3429
do paczuszki dołączyłam karteczkę, oczywiście własnoręcznie zrobioną

121.
Zdjęcie3459 


ja dostałam śliczne koszyczki z papierowej wikliny, pudełeczko pełne wycinanek, piękną różę i karteczkę, a także kilka serwetek, koraliki i tasiemki
Zdjęcie3533 Zdjęcie3517 Zdjęcie3535Zdjęcie3521 Zdjęcie3537  Zdjęcie3518
jeśli jesteście ciekawi jakie cuda zrobili inni uczestnicy, zapraszam na wątek (żeby oglądać zdjęcia trzeba być zalogowanym na forum)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie komentarza :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...