poniedziałek, 10 grudnia 2012

Szopka z makaronu

Dwa lata temu robiłam szopkę z makaronu, dla młodszego synka na konkurs w przedszkolu … w tym roku znowu zrobiłam makaronową szopkę, na konkurs do szkoły … na początku miała być dla młodszego (II kl. SP), ale nauczyciele stwierdzili, że jest za dokładnie zrobiona, więc została wystawiona jako praca starszego syna (III gim..) … jest bardzo podobna do tej pierwszej, ale takie było życzenie syna

 makaronowa szopka 2-1p makaronowa szopka 2-2p makaronowa szopka 2-3p makaronowa szopka 2-4p makaronowa szopka 2-5p makaronowa szopka 2-6p

3 komentarze:

  1. Cudna szopka:) Tworzy niesamowitą magicznie świąteczną atmosferę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem w szoku,że z makaronu można stworzyć takie cudo;)Widziałam małe ozdoby,ale całej szopki nie.Duże brawa;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie komentarza :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...