czwartek, 24 stycznia 2013

Słodkości w Galerii Papieru

po szczegóły zapraszam TUTAJ

4 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo za odwiedziny u mnie.Bardzo mi sie podoba u Ciebie i chętnie będę do Ciebie zaglądać.Sporo nas łączy:obie lubimy papierkowe cuda i inne atrakcje ręką wykonane:))A do tego obie pochodzimy z Kaszub.Ciekawa jestem skąd jesteś?A o swoich stronach pisałam na blogu,więc pewnie już wiesz:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na moje pierwsze Candy http://17blondynka.blogspot.com/2013/01/cukieraski.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniko! Dziękuję za udział w moim candy. Losowanie już jutro!
    Powodzenia i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie komentarza :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...