wtorek, 10 lutego 2015

Wymianka wakacyjna - uzupełnienia cz. II


ciąg dalszy uzupełniania zaległości

Tym razem na Wizażu była wymianka życzeniowa, czyli każda z nas wypisała 3 rzeczy, które chciałaby dostać, a osoba, która Ją wylosowała robiła jedną z nich.
Ja zrobiłam herbaciarkę decu – pierwszy raz robiłam w tej technice i nieskromnie przyznaję, że wyszła nieźle. Do prezentu były również dołączone herbatki i przydaśki w postaci włóczek (świeczka nie została zrobiona przeze mnie!)

całość pherbaciarka 1pherbaciarka 2pkoszyczek 1p-koszyczek 2p-koszyczek 3ppodkładki 1p

a to prezent, który ja dostałam
Zdjęcie9565Zdjęcie9562Zdjęcie9568Zdjęcie9570Zdjęcie9571

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie komentarza :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...