piątek, 1 maja 2015

Serwetka, która miała być koszyczkiem – 6/2015

 

W tym roku postanowiłam wydziergać szydełkowy koszyczek. Znalazłam wzór i zabrałam się do dzieła. Niestety nie przewidziałam jednej bardzo istotnej rzeczy, a mianowicie odpowiedniego naczynia do uformowania koszyczka. Tak więc serwetka, zamiast stać się pięknym koszyczkiem, pozostała serwetką, która ozdobiła koszyczek ze święconką. Nie wyszło mi blokowanie, trochę krzywo poupinałam, ale nie było czasu na poprawę, bo jak zwykle krochmaliłam i blokowałam na ostatnią chwilę.

Serwetka powstała z kordonka Cotton Filet ze sklepu kamart

 

serwetka 1pserwetka 2p

schemat serwetki z internetu

male-serwetki-szydelkowe-10

1 komentarz:

Dziękuje za odwiedzenie mojego bloga i pozostawienie komentarza :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...